marți, 29 ianuarie 2013

Despre mine : 

     Incep prin a va spune ceea ce simt: in primul rand sunt o persoana lipsita de griji, sunt vesel si inteligent – zic eu. In al doilea rand, pot spune ca deseori ignor normele de moralitate sociale si cateodata ma enervez din cauza unor fleacuri. O mare parte din timp mi-o petrec cautand sa acumulez cunostiinte noi, pe care le absorb ca un burete. Evit plictiseala, viata monotona si lipsita de sens – chiar simt nevoia de a afla impresii noi, ca de aer. Niciodata nu am suportat conservatorismul. Nu agreez persoanele mediocre, persoanele banale, cele cu o gandire lenta – mi s-a spus de multe ori, ceea ce m-a facut sa cred, ca sunt inzestrat cu arta de a vorbi frumos. Imi place sa am prieteni, chiar imi fac prieteni destul de usor, din orice clasa sociala - depinde de dorinte si situatii – imi pot schimba propriile convingeri , stilul de viata chiar si actiunile. 
     Usurinta de a-mi face prieteni noi, nu inseamna ca apelez la ea si in a-mi deschide sufletul catre acestia – imi place sa raman un MISTER – la fel de repede pot rupe si o prietenie – mi s-a intamplat sa descopar pe parcurs numeroase defecte nesemnificative, dar nu si pentru mine, chiar si la persoana iubita, nu doar la straini, si daca am constatat ca nu ma potrivesc cu aceasta am rupt orice fel de relatie direct si fara remuscari. Cu parere de rau pot spune ca uneori pot fi dur si nemilos.
Ma simt destul de abil in a gandi, sunt creativ, vorbaret, indraznet si curajos –la fel de usor– pot fi si indiferent, imun la retrairi sufletesti daca sunt judecat gresit – acelasi lucru il fac si atunci cand sunt luat in ras sau cand se fac glume pe seama mea – mai pe romaneste atunci cand sunt barfit.
     Incerc sa ma stapanesc, sa ma protejez, si sa-mi organizez viata asa cum vreau eu, in functie de dorintele si interesele mele.Ma consider un om in miscare, curios, uneori chiar am pierdut din cauza firii mele schimbatoare si a incapacitatii de a pretui ceea ce a avut. 
Viata mea de pana acum, nu a curs lin – ba m-am bucurat de lux, ba am dus o viata de saracie, ba am fost doborat de esecuri si probleme – si asta datorita faptului ca las totul in mainile sortii, pentru ca eu cred ca destinul este scris in stele si nu il pot schimba eu.            Cand am avut succese, m-am bazat pe harnicie, pe coerenta in actiuni, perseverenta si fermitate. 
Sunt o fire libera si schimbatoare; inteleg rapid esenta lucrurilor, iubesc discutiile si distractiile, starea mea sufleteasca poate fi schimbatoare, uneori fiind acuzat ca as avea o personalitate dubla – dar poate foloseste si aceasta la ceva.
     Cand s-a intamplat sa dau peste necazuri, am suferit mult. Credinta de neclintit in propria dreptate, m-a facut sa cred ca totusi necazul nu m-a ajuns din urma. Cand mi se intampla ceva, obisnuiesc prima data sa dau vina pe altii, dupa aceea staau si ma gandesc de mii de ori la propria-mi infrangere si la consecintele ei. Am fost marcat de loviturile vietii, provocandu-ma sa-mi reanalizez pozitia in viata, sa-mi schimb principiile si atitudinea fata de lume si fata de mine insusi – asa am observat ca drumul meu prin viata e ca un JetSki pe apa – nu ma afund, dar merg cu viteza – si mai mi-am zis ceva: de ce sa tac din gura cand sunt atatea de spus..!!!
     Asta sunt eu – cu bune si cu rele.

          Liviu ma cheama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu